Szálkásító menü

(1 vásárlói értékelés)

24.240,00Ft95.990,00Ft

Ha fogyni szeretnél, akkor növelned kell a leadott kalóriákat, a bevitt kalóriát pedig csökkentened, így hamarosan látható lesz az eredmény. Így diétáznak a sportolók is!

A testsúly csökkentéshez a diéta alatt a fehérjebevitelt növelni kell akár testsúly-kilogrammonként 2-4 grammra. A napi szénhidrát bevitelt viszont le kell szorítani, csakúgy mint a bevitt zsírmennyiséget.

Ebben segít az alábbi menü!

  •    Házhozszállítási díj budapesten: 250 Ft/nap
  •    Házhozszállítási díj a vonzáskörzetben: 650ft/nap
  •    /Budaörs, Dunakeszi, Szigetszentmiklós, Érd/
  •    Havi menü rendelésénél budapesten a szállítás ingyenes!

Szállítási info! 

Kérjük, hogy rendelését a tárgyhét előtti szombat 18.00 óráig legyen szíves leadni!

Még ennyi időd van megrendelni a jövőheti menüdet:


 

Törlés
Cikkszám: SZAL012020-6 Kategóriák: ,

Leírás

Segítünk betartani a diétádat!

Szálkásító menü

A Rosé FittFoodMenüben napi 5 étkezés van.  A menüt hetente 5-ször, hétköznapokon (8-13h között) szállítjuk ki, tehát a dolgos hétköznapokon nem kell főzőcskézéssel bajlódnod. A teljes, minőségi étkezésed naponta 4598Ft mely garantálja a válogatott alapanyagokat a menünkben, az egészséges és rostdús zöldségeket, a vitaminokban gazdag gyümölcsöket és kiváló minőségű húsokat.

Az ételek nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, a szükséges édesítés energiamentes édesítőszerrel történik. A felhasznált liszt és pékáru teljes kiőrlésű gabonából készült. Az ételek glutént, tejcukrot, tejfehérjét tartalmazhatnak.
Az ételeknél megadott tápérték adatok átlagos értékek, gyártótól, alapanyagtól függően kis mértékben eltérhetnek.


Hétfő: március 1.

  • Vaníliás zabkása gyümölccsel
  • Gyümölcs saláta
  • Csirkehúsleves- Sült csirkecomb gránátalmás bulgurral, párolt zöldséggel
  • Fahéjas, almás zabpalacsinta
  • Pulyka fasírt, zöldségekkel, rizzsel

Kedd: március 2.

  • Kőrözött, teljes kiőrlésű kenyér, szeletelt kígyóuborka, paradicsom
  • Alma
  • Gombaleves-Mediterrán cukkini tekercs töltve
  • Meggyes tejberizs
  • Pulykahúsos rakott kelbimbó

Szerda: március 3.

  • Waldorff saláta
  • Alma
  • Tejszínes gyümölcsleves-Brassói édesburgonyával
  • Vaníliás madártej
  • Resztelt csirkemáj, rizzsel

Csütörtök: március 4.

  • 2 szelet magvas, rozsos, teljes kiőrlésű kenyér 4 szelet csirkemell sonka, paradicsom, kígyóuborka
  • Kiwi
  • Roston csirkemell párolt zöldség párolt rizzsel
  • Gyümölcsös-túrós zabpalacsinta
  • Pulykamell filé rizzsel, párolt zöldséggel

Péntek: március 5.

  • Zabpalacsinta vanília öntettel
  • Alma
  • Zöldség fasírt, rizzsel
  • Epres-zabpuding
  • Hekk, rizzsel, uborkával

Ha fogyni szeretnél, akkor növelned kell a leadott kalóriákat, a felvett kalóriát pedig csökkentened, így hamarosan látható lesz az eredmény. Ugyanígy diétáznak a sportolók is!

A testsúly csökkentésedhez a diéta, tehát a szálkásítás alatt a fehérjebeviteledet növelni kell akár testsúly-kilogrammonként 2-4 grammra. A napi szénhidrát beviteledet viszont le kell szorítanod, csakúgy mint a bevitt zsírmennyiséget.

Mi tehát a táplálkozási alapkoncepció ahhoz, hogy eltűnjön az úszógumid?

– a fehérjebevitel testsúly kg x 2-4 gramm
– a szénhidrátbevitel testsúly kg x 2-2,5 gramm
– a zsírbevitel pedig testsúly x 0,25-0,3 gramm

Ezt az étrend alapkoncepciót követi az összes kockás hasú sportoló, és ez a fehérjediéta alapja. A fehérjediéta nagyon hasonlít összetételében a paleo diétához, azaz kevés szénhidrátot és feldolgozott élelmiszert fogyasztasz, viszont sok sovány húst vagy halat.

Print Friendly, PDF & Email

További információk

Időtartam

5 munkanap, 10 munkanap, Havi menü(20 munkanap)

Szállítási hely

Budapest, Érd, Budaörs, Dunakeszi, Szigetszentmiklós,

Szálkásító menü termékről 1 értékelés

  1. Boldizsár Anett

    Csak ajánlani tudom.

Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük